gencmom_ Umaysukusunannesi 37 yi geçerse direk hastaneye getirin demişti doktor eğer huzursuzsa 36 37 se ateşi calpol verebilirsin demişti bende ateşi varken emziriyordum uyumasına yakın calpol veriyordum rahat uyuyordu
Fndkurdu Umaysukusunannesi biz doktor kontrolün de diş sıkıntılarımız başladı çok mız mız ağlıyor acı çekiyor demiştik. Ki öyleydi de zaten eğer çok zorluyor da canpolat verin bi zararı yok bebişin acı çekmesindense demişti doktorumuz bende veriyorum hafifletiyor da
Damlanr Umaysukusunannesi ateş çıkmadığı durumlar da veriyorum çok huzursuz olduğu ağrısının olduğu belli olduğu zamanlarda 6 diş birden geliyordu bir hafta mecbur her gece bi çay kaşığı verdim