10 aylık kızım 1 haftadır ishal 5,6 kere yumuşak hafif sulu kıvamlı yapıyor lökasit 2,3 çıktı doktor birşy yok dedi pribiyotik verdi sadece ama her kakadan sonra 5 dk dakika ağlıyor asla ishal geçmedi flagly verdi bugünde böyle durum yaşayıp bu ilacı kullandınızmj mikrop görülmesede içtimi?yada ne önerirsiniz böyle durum yalayıp çözüm buldunuzmu geceleri bile uyuyamıyoruz 2 kere gece kaka yapıyor