aybikreis 50 gün oldu hava zaten sıcak ter akıyor tim vücudumdan. Sonra da birden üşüme geliyor 40 derece sıcaklıkta, içim üşüyor sonra yine ter boşalıyor vücut dengem şaştı. Ne zaman düzelir bu durum regl olmaya kalmaz umarım
Ozgee59 aybikreis ne zaman geçiyor bilmiyorum açıkçası ama 2 ay 18 günlük oldu emzirirken oturduğum yerde izim çıkıyor hala 😅 böyle bir terleme yok bıktım valla
hayalperest2310 aybikreis bende fazla olmadı canım ilk bir aydı ama adeti erken gördüm ben normal döngüde belki de ondan
Whatdeding aybikreis ben terlemeyle 24 kilo verdim resmen🫠hele bir de emziriyordum o ne terdi ya😬7. Aydan bildiriyorum hala terlerim ama ilk 4 ay kadar değil. Emzirdiğim için tere devam😬Allahtan bebeğimin ilk ayları kıştı da iyice isilik olmadım
aybikreis Whatdeding Keşke kilo versem boşuna yaşamasam şu çileyi. Emzirirken çok terliyorum gerçekten ben de
Merveio14 aybikreis 3 ay 9 günlük olduk gram esmiyor bacım gram değişme yok bendede emzirirken şakır şakır terliyorum adet olamadım daha 😵💫 hele vücudum kollarım göğüs kısmım isilik oldu akşam olmayınca dışarı çıkamıyorum yoksa asfalta yapışacam yani o derece
aybikreis Merveio14 Benim göğüslerim 2 neden büyüdü resmen babaannem gibi göğüs altıma havlu koyuyorum aşırı terliyor pişik oluyor
Merveio14 aybikreis bende havlu koymuyorum iç çamaşırımı takmayıp kısa kollumu hooopp göğüslerimin altına babaanne usulü koyuyorum 😂
aybikreis Merveio14 Ay iğrenç hissediyorum inşallah geçer insan içine karışana kadar, böyle nereye kadar gidecek
Cemre_61 aybikreis 2 sene oldu hala geçmedi benden doğumdan sonra yapıştı kaldı resmen önceden çok üşüyen yazın bile üstüne bişey örtmeden uyuyamayan ben terden sıcaktan ne yapacağımı bilmiyorum 🤦🏻♀️😞
aybikreis Cemre_61 İnanmıyorum o kadar sürmez umarım ya. Göğüs altlarım pişiyor, iç çamaşırım ıslanıyor, saçlarım duştan çıkmış gibi. Kokmuyorum sadece buna şükrediyorum su çıkıyor vücudumdan resmen ter yerine
Merveio14 aybikreis sırf bu yüzden dışarda çıkmıyorum evde takılıyorum wala. Anca sıkılırsam akşam üzeri belki yoksa çekemiyorum kısa kol şort giyiyorum o bile yakıyor beni
Cemre_61 aybikreis bende de koku yok ama normalde asla koltuk altı terleyen bir insan olmadım ama doğumdan sonra o da oluyo mesela ve hiçte sevmem ne güzeldi önceden şimdi zaten ateş basıyo beni o kadar sıcak geliyo ki hele bugün cidden piştim önceden hiç böyle bir sorunum olmadığı için doğumdan sonra ciddi şaşkınım yapıştı kaldı resmen