selamlarr, kızlar bebeklerinizi klimalı odada yatırıyor musunuz? Kaç derecede ve nasıl giydiriyorsunuz gece örtüyor musunuz? tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? ben 29 derecede actım klimayı kızımda bir zıbın var üzerine müslin ile örtüyorum ama terliyor.