Kızlar eşimin hesabtan 260₺ çekilmiş remini uygulaması sürekli kullanıyorum ama abone değilim otomatik olarak onay vs almadan çekim yapılmış internetten baktığım zaman baya şikayet var onay verilmeden herkesten çekilmiş bu para iadesini nasıl alabilirim iletişim numarası filanda yok adamın haberi de yok şimdi hesabtaki prada lazımdı nediyecem bilmiyorum