Merhaba kızlar benim 11 aylık bebeğim var ellerinizden öper. Afedersiniz ama adetime 1 hafta kala ilişkiye girmiştik korunuyoruz hep. Ve şuan adetim 1 haftadır gecikiyor. Her ay 5 gün gecikirdi zaten o yüzden ilk başta endişe etmedim ama üstüne kızım da artık beni emmek istemeyine olabilir mi diyorum. Lütfen linçlemeyin geri çekilmeyle korunmuyoruz baştan söyleyeyim de. Ağlayıp duruyorum kızımı böyle görünce hem göğsümü görünce seviniyor hem emmek istemiyor hakkına girmiş gibi hissediyorum. Aranızda emzirirken hamile kalan var mı? Varsa bebeğiniz böyle mi yaptı nasıl anladınız? (Bu arada test yapmadım daha pzt yapacağım)