Ela41 evet yapıyo benim arkadaşımın oğlunun başına geldi galiba en fazla 5 gün kaka yapamamıştı ağlıyo diye hastaneye götürdüler sanırım röntgen çekmişler doktor kızmış radyasyona maruz kalmış sakın bi daha röntgene girmesin diye bilginiz olsun aslında o damla yerine keçi boynuzu pekmezi veriliyomuş daha etkiliymiş benimki daha 2 aylık ben kullanmadım ama kullanıp daha memnun olanlar gördüm duydum