kasabitimom Selamlar, antibiyotik sonrasi döküntü icin zyrtec sürüp verdi ama 2 yaş ve üzeri için kullanılır yazıyor biz henüz 8 ayligiz bilemedim risk almasammi sizce?
AntiSosyallKelebek kasabitimom Dr riske niye atsın ki sizi ? Genel ilaçlar da 2-4 yaş altı kullanılmaz yazar fakat Dr lar ona göre ölçek yazar
Ecedefne kasabitimom 6 ayında başladım ikizlerime süt alerjisi var ikisininde hala kulaniyorum iki yasindalar bı sıkıntı yasamadik
Eysar kasabitimom ben vermiştim alerji oldu kızım bir kez verdim birdaha gerek duymadım geçti zaten ölçüyü önemseyin
kasabitimom Birde antibiyotigi 3 gün olmasına rağmen kes dedi kulaklarımız ağrıyordu..halbuki 7 gün kullanacaktik
Biz3kisiyiz_ kasabitimom biz de zatiden markadan kullandık hatta 2 aylık falandı. Genel de tüm ilaçlar için yaş Sınırı 2 den sonra o yüzden sorun yaşamazsınız sadece biraz uyku yapabilir
birtatlivera kasabitimom bebeğim 10,5 aylıkken su çiçeği geçirmişti. Enfeksiyon doktoru bize de verdi. Kullandık. Kullanmasak tedavi edemeyecektik. Ankara üniversitesi Hacettepe profesör verdi öyle düşünün. 🌸🌸