Dtcansuyldz Merhaba fungostatin ilacı damlalık la nasıl kullanıyorsunuz ? Doktor günde 4 defa 1 cc diyor , damlalıkta nasıl ayarlıcam kaç cc olduğunu kafam karıştı , kullananlar yardımcı olabilirmi
Oglusannesi98 Dtcansuyldz Günde 2 kez demişti Dr bize cc söylemedi içerisindeki çubukta Ölçek var ona göre verdim ben ama bebeğim hiç istemedi hep çıkarıyordu 2 gün kullandık sadece maalesef yarım bıraktık
Dtcansuyldz Oglusannesi98 ölçeğin yani damlalık çubugun üzerin O ve C harfi var C harfine kadar ilacı çektiğimde 1 cc mi ediyor acaba
Oglusannesi98 Dtcansuyldz C ye kadar verdim diye hatırlıyorum reçetesini okuyun isterseniz orada yazıyordur.