elifdedim 2 yas civarı da kendi kendine oynamaya başladı kızım o da max 15 dakikadır. Zaman ilerledikçe ve tabi ilgisine göre oyun oynaması süresi arttı. Bir de çocukla oynayıp nasıl oynandıgını göstermek, oynarken ara ara sessiz kalmak biraz uzaklaşmak ya da oyunun kontrolünü ona bırakmak bu süreyi uzattı benimkinde.