Kızlar sezaryen oldm 2 ay önce hala kanamalarım devam ediyor .. başınıza böyle birşey geldimi doktor kürtajla temizlenmesi lazım dedi başka doktora gittik rahim duvarın twmiz değil dedi .. bu ameliyat eden doktorun hatasımı yoksa böyle şeyler olabiliyomu