Denizpoyrazz Kızlar selam 8 aylık kızıma biberon alacağım.ilk defa kullanacak avent alacağım. Küçük olandan mi yoksa büyük olandan mi almalıyım. İkisinin arasındaki fark ucundaki delik mi ? Bide cam alsam kırılma ihtimali yüksek sanki kızlar öyle mi ?
KayraVeAnnesi_06 Denizpoyrazz Evet ucundaki delik farkı var ve kızınızın ayına göre akışı çok yavaş olur küçüğün , cam kırılıyor evet
baharbahce Denizpoyrazz bence büyük al canım bende büyük alıp ayına göre küçük uç almıştım uyumlu oluyo onlar ama tutmadı benimki
babybmoms Denizpoyrazz avent almayın bence ben kullanıyorum memnunum ama başlıkları çok çok pahalı ve diş olunca zaten sürekli dişleyip yırtacak bende değiştirmeyi düşünüyorum o yüzden
gulcansvml Cam hiç almadım gereksiz bence lansinoh minik olanı aldım s beden suan m beden uc alcam olursa 😊
Denizpoyrazz baharbahce ya tutmadı mı. Emzik tutuyor mu peki? . Ya benim kızım 8 aylık memeyi sevmiyor hiç fazla emmiyor. Savaş veriyorum resmen emzirirken benim zoruma emiyor. Hemşire ve doktorla konuşup mamaya geçmek istiyorum. Tamam emzirmek çok güzel ama doğu düzgün emmedigi için karnı tam doymuyor ve huysuz oluyor 1 buçuk saatte uyudu bugün. İnşallah tutar.
baharbahce Denizpoyrazz yok canısı benimki doğduğunda bi hastanede emzik tuttu sonrasında ne emzik ne biberon almadı neler neler denedik şuan 5aylık diş sıkıntısı var diş kaşıma bahanesiyle ağzına emziği sokuyorum hala seninki tutuyorsa ve doymuyorsa bence mantıklı lansinoh ya da avent al bence cam alma ama yine sen bilirsin denemeden bilemezsin
Denizpoyrazz baharbahce benimki dogdundan beri emzik aliyor aventin emzigi. Ona biraz güveniyorum emzigi alan belki biberonla alır diyorum ama bakalm. Emmek istemiyor benim zorumla emiyor. Bakalim pazartesi goturucem hemşire kontrollerini yapsın en azından kilo durumuna göre söyler birsey.tesekkur ederim