Kızlar koca bir tencere yaprak sardım tam sarma işi bitecekken yaprakların arasından salyangoz çıktı ezilmişti muhtemelen bütün yapraklara bulaşmış yıkamıştım ama sanki hala kalıntıları vardı ne diyorsunuz pişirip yemeli miyim yoksa çöpe mi dökmeliyim siz olsanız napardınız ?