Woman35 oğlumu Sinek ısırdı biz hiç böyle bir şey duymadığımız için bilmiyorduk sorma o kızarıklık daha kötü kabardı ateşi 39/40 oldu elimizde baygın hasteneye götürdük test yaptılar sinek alarjisi varmış içten zehirlemiş dediler sinek alarjisi olanlarda ısırık kabarır çok kızarır ve krem ve ilacını kullanana kadarsa geçmez