Benim tam 5,5 ay sürmüştü hem de hiç kesilmeden. Tam azalıyo bu kez bitiyo derken kanama tekrar yoğunlaşıyordu sürekli. Doktorum normal demişti kan tahlillerinde ve muayenede bi sorun görmemişti. Kesilmesi için ilaç vermişti 2 tane onları 1 ay kullanmıştım yine kesilmemişti sonra doğum kontrol hapıyla başka bir ilaç daha vermişti onu kullandıktan sonra kesilmişti. 5,5 ay süründürmüştü ya. Benim ki kadar uzun sürmesi de çok çok nadir olabilen bir durummuş öyle demişti doktorum