Vina3 bebekece kefirde canlı bakteriler var yoğurtta yok. Çok küçük bebişlere kefir verilir mi bilemedim. Bağırsak florasını doğal haliyle bırakmak daha mantıklı geldi
CizerBirAnne bebekece kendi kendinize karar verdiğinizi söylemedim zaten. Tabi ki fark var, olmasa biri yoğurt biri kefir olmazdı. Ama ikisinde de bakteri var. Daha doğrusu bakteri olmayan yer yok. Bağırsaklarımızda da bakteri var ve bunu iyi bakterilerle desteklemek durumundayız.
Bademmmm Kefiri kendiniz evde yapıp verin çocuğunuza. Ben öyle yapıyorum. Peynirci baba gibi sadece süt ürünü satan bi yer varsa çevreniz ,alabilirsiniz.Çok daha sağlıklı. Kabızlığa birebir. Ve de en iyi kalsiyum kaynağı . Kemik gelişimine çok katkısı var.
CizerBirAnne muratnannsi kötü olmanızı gerektirecek bir durum yok, korkmayın. Doktorlar genellikle 6.aydan itibaren kefiri öneriyor.
muratnannsi MinikPandam_ CizerBirAnne teşekkür ederim kizlar .cok seviyor bebegim kefiri bir an zararlı deyince korkmuştum teşekkür ederm ikinize de
MinikPandam_ bebekece e yoğurt da yemesin o zaman? Ekmek de yemesin? Peynir de yemesin?hepsi farkli sekillerde fermantasyon sonucu olusuyor.. hem de onlar bağırsak florası için faydalı ve olması gereken bakteriler. Ben soframızdan yoğurdu kefiri hiç eksik etmem doktorumuz da bunu bilir destekler.
bebekece MinikPandam_ tamam doğrudur bilemem ben kendi doktorumun ve diğer danıştığım doktorların söylediğini söyledim konunun uzmanı değilim doktorlar ne derse ona göre hareket ederim bu sebeple vermiyorum siz tabiki verebilirsiniz.
Vina3 MinikPandam_ o zaman gastro uzmanı atmış demek ki. Uzun süre tedavi uyguladı kefir de bunun içindeydi yazdığımı da kendisi söylemişti
Bebekle_birgun Damlabaran içim sade ve Altınkılıç sade alıyorum içeriği temiz meyveli hiç almadım almam da ister istemez katkı yada tatlandırıcı oluyor
Vina3 MinikPandam_ aynen doktor da tıpı bitirmiş dahiliye de uzmanlık yapmış sonra gastro üzerine uzmanlık yapmış ve yanlış biliyor
MinikPandam_ Vina3 ya tamam o zaman şuna cevap ver Allah aşkına. Lafı uzatıp seni ikna etmeye de zaman ayıramayacagım ama en basitinden bir örnek vereceğim bakalım anlayabilecek misin; yogurttan yoğurt mayaliyoruz değil mi? Yogurdun içindeki bakteriler ölüyse nasıl fermantasyon yapıp sütü yoğurda çeviriyorlar? Bu arada belki bilmek istersin fermantasyon bu bakterilerin solunum şeklidir. Ölüler ama solunum mu yapıyorlar?