Linaoykum_ Kızım 24 aylık son zamanlarda aşırı duygusallığı başladı. En ufak şeye ağlıyor geliyor sarılıyor 🙃 ay ne yapacağımı bilemedim valla normal mi ? Yoksa sendrom mu ?