Onerrsinem Kızlar mart ayında doğum yaptım bebeğim 4 bucuk aylık ilk reglimi haziran 15te oldum bu ay hala regl olmadım 1 hafta gecikti düzensizlik mi hamile miyim tekrar çok tereddüteyim benim gibi olan var mı acil yardım delirmek üzereyim
Makahma Onerrsinem böyle düzensizlikler olabiliyor benim olmuştu ama hamile de olabilirsin bunu test belirler.
Deniz_aras Onerrsinem bende Şubat’ta doğum yaptım ilk Haziran 14 te oldum 9 gün gecikmeyle tereddutteydim ama kendimdende emindim 2 gün önce oldum duzensizlik olabiliyor stresten sivilce çıktı yüzümde
Onerrsinem Deniz_aras benim de aşırı kasık ağrılarım oluyor alnımda minik minik sivilceler de çıktı ama tereddütte kaldım insan bi panik oluyor 😂