82 gunluk bebegım var odanın ısısı gece 27 oluyor ince zıbın kısa kollu tısort sort gıydırıyorum uyurken… Ustune bısey örtmelımıyım??? Senden gazlanıyor dıye dıye bana ince battaniye ortturuyorlar ama bebegıme ortmelı mıyım bilmiyorum ortmesem usucek gıbı oluyor ortuyorum terliyor bı kısır dongıdeyım 🥴🥴🥴