Nurgulll35 aynılarını ben de yaşadım sezaryen,sarılık, göğüs ucu problemi, silikon uc… ı kadar emzirme danışmanlığına gittim orada kavrayıp eve gelince kavramıyordu. Emzirme danışmanı daha çok küçük ondan kavrayamıyor demişti. Neyse akışına bıraktım daha gitmedin danışmana, silikon uca devam sonuçta doyuyor mu evet kilo alıyor mu evet. Bir aylık olduk güçlendik kilo aldık benim yardımımla tutturmaya başladım. Başlarda küçük oldukları için ve çenesi gelişmediği için tutmuyorlar. Başta çok stresini yaşadım yok silikonu bıraktıramazsın göğüs ucun yok ememez o bebek ama işin aslı kahverengi kısmı kavratmak hem öyle olunca göğsün de acımıyor😅ama tabi danışmanın taktikleriyle başardım tutturmayı, tutturana kadar ter döküyorsun ama😅