etikaram7 Kızlar 1 yaşındaki oğlum ve eşimle beraber tatile yani daha doğrusu kafa dinlemeye gitmek istiyoruz. Akdeniz olmaz onun dışında onerebileceginiz doğayla iç içe güzel bir otel ya da bungalov var mı?
Defnem23 etikaram7 gçkçeada assos bi arkadaş burda post açmıl ayvalık a gştmiş 100 bin otel ücreti vermiş 🤣 o oteli tavsiye etmiyormuş. Sakın sşz gitmeyin. 🤣Şaka bi yana Çanakkale gökçeada tarafları güzel sakin yerler.
etikaram7 Defnem23 aboooww hayatta veremeyiz o kadar. Eşimi erkenden kalp krizinden kaybetmek istemem😂
Elif3886 Defnem23 canjm evet güzel oralar ama suyu aşırı soguk bilginiz olsun cocukla zor olabilir üşütür
etikaram7 Defnem23 ay yazık ya hem o kadar para yatir hem de memnun kalma 🤦🏻♀️ işte ben de sırf bu yüzden buraya yazdım ama cevap veren olmadı çok
1Eczacanne etikaram7 bungalov da kalacaksanız kesinlikle çok iyi araştırma yapmanız gerekiyor aksi takdirde dolandırılırsınız. Aşırı derecede bungalov sahtekarları var aman diyeyim. 2 haftadır henüz dolandırıcı olmayanına rastlamadım 😂😂
Defnem23 Elif3886 evet soğuk oluyor biz soğuk seviyoruz kızımı da çok sokmam zaten güneşten folayı daha küçük biraz bacaklarını sıcakta kendine gelir🤣
etikaram7 1Eczacanne tahmin edebiliyorum o yüzden öneri istedim hani gidip de memnun ayrılanlar varsa en azından tecrübe kazanırdik kötü bir yere denk gelmezdik. Gerçekten zaten parayı da yerden toplamiyoruz hiçbirimiz. Parayı da gectim senede bir gideceksiniz pişman olacaksınız o da kötü
Mihre Neden Akdeniz istemiyorsunuz?Biz Şuan Antalya /Kemer deyiz.Deniz ve otel muazzam güzel.Kızım olduğu içinde herşey dahil ,özellikle çocuklara için animasyon eğlencesi olan bir otel tercih ettik.İyi ki öyle yapmışız.
etikaram7 Mihre paloma hotel var çok iyi gitmek isterdim ama size doğrusunu soylim ben yeni örtündum eşim ailesi falan da muhafazakarlar baya. Hem eşim gitmek istemez hem de ben yeni örtündum zaten çok zorlanıyorum oraya gitsem kendimi daha da kötü hissederim 😔 bu yüzden bizim için en iyisi muhafazakar oteller bungalov falan