Açıkçası çevremdeki insanların çoğu aptamil diyor ama ben de aptamilin iyi olmadığını duymuştum. Ben hipp veriyordum ama bebeğim çok huysuzdu bu yüzden çevrem mamayı değiştirmemi önerdi. Ne yapacağım hiç bilmiyorum. Geçen doktora götürdüm, test falan yapmadan bebeğimin süt alerjisi olabileceğini söyleyip aptamilin alerjik mamasını verdi ve bir hafta deneyip gözlemlememi istedi. Bebeğime zorla iki kere içirebildim. Sonra vermedim, bebeğim ishal oldu. Doktora hangi mama diye sorduğumda o da aptamili önerdi. Aptamilin içeriği iyi değil diye söyleyen de var.