Mygirlmybaby Kızlar buzluktan sarma cikardim yarın sabaha kadar buzu çözülür. Ama pişirince yaprak sert oluyor. Neden olabilir ve ne yapsam yumuşak olur?
Makahma Mygirlmybaby yaprağından olabilir mi çünkü içindeki her neyse o pişene yaprağın yumuşaması gerekir
sweetasya Mygirlmybaby yaprağın cinsinden kaynaklıdır. Eğer kalın ve damarlıysa ne kadar pişirseniz durum değişmeyecektir
Aaayysseee Mygirlmybaby yaprağınız iyi olmayabilir birde sarmayı mutlaka kısık ateşte pisirmelisiniz,ne kadar kısıkta yavaş yavaş piserse o kadar güzel ve yumuşak olur
Deletedmom_875 Çiğ mi koyuyorsunuz buzluğa? Eğer cig koyduysan buzu cozuldukten sonra kaynayan suya at 5 dk hasla, sonra çıkar.
Summerwine95 Mygirlmybaby ben hep öyle pişiriyorum çiğ kalmiyor hiç.Yaprak cinsine göre de çok değişir pişmesi