edaa1506 canım ben sezeryan oldum kanamam 2 ay geçmedi leke leke geliyordu bi abdest alamamiştım doktora gittim doktor bitane kendi çekmecesinden fitil verdi bunu vajinandan içeri at dedi içerde hala kanama gözüküyordu ultrasonda fitili attım 2 saat sonra kuru kayısı büyüklüğünde hafif kanlı et parçası düştü birdaha kanama gelmedi bnde bidaha doktora gitmedim aynı şeyden bahsediyoruz bence