Y-A-Annesi Kizlar bir gözünde çapaklanma var alıyorum yine oluyor 5-10 dk içinde. Çay suyu ile silsem faydası olur mu?
Berii Y-A-Annesi doktora görünme şansınız varsa antibiyotik bi krem vericek 3 güne geçer hiç bişey kalmaz Allah’ın izniyle , çayın çokta sağlıklı birşey olduğunu düşünmüyorum
Y-A-Annesi Dolores Berii 2-3 aylık iken yine böyle olmuştu kanallar geliştiği için öyle olmuş demişti doktor damla vermişti 3 güne geçmişti yine bakacam geçmezse yine götürürüm ya
Lalalac Netira damla var onu verdi bize. Sordum eczaneden aliniyor dedi. Bize o iyi geldi hem 2,5 yasinda kizim hem 4 aylik ogluma oldu. Onu veriyorlar hep
Lalalac Y-A-Annesi evet bi anda ikisinde de oldu. Bulasici sanirim. Uyandiklarinda gozlerini acamadilar :)