Kızım 3 yaşına yeni girdi oğlumda yeni dünyaya geldi.. kızım çok ilgi bekleyen . Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum oğlumla ilgileniyorum şuan asla kıskanma yok ama sanki kızımın hakkına giriyorum ya da kızımla çok ilgilenince oğlumun hakkına.. içim öyle kötü ki durup durup ağlıyorum ne yapmalıyım