Brcygt gebeliğe bağlı bir durum 3 kez doğum yaptım ben hep emzirme üstüne denk geldi ve bebeklerim 6 aylıktı hep 20 haftalık olana kadar emzirebilirsin dedi doktorum hepsinde erken doğum riskim vardı çünkü 20.haftadan sonra emzirirken rahime uyarı gidiyormış rahim kaılmaları gerçelşeiyormuş bu yüzden sakıncalı dedi doktorum ban 20.haftaya kadar emzirdim bebeklerimi ayrıca ilk bebeğim emdi zaten 20.haftaya doğru sütümün tadı değişti oğlum emer emez kusar oldu kendiliğinden bıraktı yani ama kızım bırakmadı onu zorla kesmek zorunda kaldım