Nefess15 telaşlanmayın bizimde kapanmama ihtimali var ilk şokla bende çok üzüldüm sonra da Allah dermansız dert vermesin dedim ameliyat olacaksa olacak ben engelleyemem dedim kendi kendime ya da işte bir hapla hayatını sürdürrcekse sürdürsün dedim üzülmemeye çalışın. Bizede kapanmazsa 1,5 yaşında açık kalp ameliyatı dedi ve şok ama sağlim kafayla düşününce yapacak bişi yok en azından çözümü var