Kızım 19aylik ve 3.5yasinda ablası var ondan göre göre tuvalete gitmeyi öğrendi ablası her tuvalete gittiğinde oda gidip küçük klozete oturuyor ve kakası gelince çömelip yapıyor ve bitti diye bağırıyor kaka yaparken işaret veriyor ve rahatsız oluyor bezden kaka yapınca acaba denesek mi tuvalet eğitimi dedim erken olurda etkilenir diye korkuyorum bilemedim erken tuvalet eğitimi veren var mı bu aylarda