Merhabalar kizlar bebeğim 18 aylık oldu çok şükür tek tük kelimeleri var baba dede mama acıdı bebek ya da biz söylediğimiz an da bazı kelimeleri tekrar eder ve kendi kendine oyuncaklarıyla çok konuşur ya da bize birşeyler anlatmak ister yüzümüze bakıp , digidogi bidibidi gid git ne bileyim digil digil birseyler çıkarmaya çalışır ama nasıl heyecanla bir dili acilsa çok şeyi var diyecek gibi sanki sizin de bebekleriniz bu evreden geçti mi hani ağzının içi laf dolu ama çıkmıyor sanki 🤍🥹