Betul_61 Merhabalar kizlar bu durumu yaşayan varmı varsa da nasıl birşey bu tehlikeli mi doktor sizlere neler söyledi
okuyor Betul_61 gebelik döneminde oldu bende. Her hamile kan artışına bağlı olur dedi doktor. Ama benimki bir tık daha fazlaymis. Sorun değil demişti. Hiçbir şey yapılmadı. Doğum sonrası kendiliğinden geçer demişti. Şikayetin olursa gel dedi.
Betul_61 okuyor bende de hamilelikte oldu kuzum ya ama kaldı geçmedi peki sen ne belirteri yaşıyorsun bende böyle sıkışma oluyor başka birşey olmuyor o sıkışma da sıcak da daha da çok oluyor korkuyorum birşey olur diye 😞😞
okuyor Betul_61 benim hiçbir belirtim olmamıştı. Gebelik tansiyonu nedeniyle kardiyolojiye gittiğimde söyledi doktor. Gebeliğin ilerleyen dönemlerinde nefes darlığı ile biraz göğüs sıkışması yaşadım. Doğumdan sonra geçti.