BalAnne1 3gundur gunduzleri bez baglamiyorum ogluma oglum 3 yasina girecek az kaldi bugun haliya kakasini yapti artik pes edecektim lutfen akil verin sizler kac haftada biraktirdiniz neler yapmam gerekiyor her dakika soruyorum cisin geldi mi diye oldugu yere yapiyor🫣
Makahma BalAnne1 normal canım düzelir inşallah benim oğlum 14 gün KKya altına yaptı çişini de 11. gün söylemeye başladı oyuna falan dalarsa kaçırıyor bugün tam 1 ay oldu ama öğrendi yani şükür (22aylık başladık)
ikiPrensesAnnesi20 BalAnne1 benim kızım 3yasina girmesine 4ay var kızımı 10 gündür bezi birakti 1gunu altına yaptı hep 1gunu akşam korkuttum ondan sonra tuvalete gitmeye başladı kakasını da 3gun altına yaptı 4gun yine korkuttum bidaha altına yapmadi şuan gece de gündüzde tuvalete gidiyor arada sadece kaçırıyor çişini
Dove BalAnne1 cok zor olacagini saniyordum ama cok kolay oldu ve herkese bunu diliyorum. kakaya cise baybay diyin simdi o gezmeye gitti diyin. sizi gorsun kaka cis yaparken. kukulinin sarkisini dinleyin soyleyin cisi kakayi tuvalete yapmanin ne kadar guzel oldugunu cocgununuzun ne kadar akilli oldugunu soyleyin. sik sik sorun cis ya da kaka var mi diyr. tuvalette vakit gecirmesini keyifli hale getirin. en onemlisi de hic kizmayin hep sefkatli olun kendinizi onun yerine koyun. cisini kakasini tuvalete yaptiginda kutlayin tesvik edici oluyor basardigini dusunuyor. boyle basardik biz iki bucuk yasinda ve bir haftada oldu. simdi geceleri de takmiyoruz bazi gunler donu hic islanmiyor ama bazen oluyor. zamanla o da duzelecek.
iki_prens_annesi_ BalAnne1 her dakika sormayın çişi geldiginde söylemeyi öğrenecektir sıkılır hiç gitmek istemez kakasını da yapsa çişini de yapsa aşırı tepki vermeyin olsun arada kazalar olabilir yeni öğreniyosun bidaha gelince şöyle beraber tuvalete yapalım olur mu şeklinde konuşun korkarsa da alismaz
AvMsl BalAnne1 oyunlaştırdınız mı mesela klozete gidiyoruz biz ona resimli aparat aldık onlar üzerinden konuşuyoruz tuvalet eğitimine yardımcı kitaplar var teonun kaka kitabı gibi onları alıp okuyun .. oyun oynarken arabanın çişi gelmiş tuvalete yapacakmış vs sürekli onun konusunda oyunlar oynayın .. kakaları tuvalete yapıp sifona basıp el sallayalım vs gibi şeyler ilgilerini çekiyor .. ilk hafta çok bişey beklemeyin hep kaçırıyorlar .. bazen alışması ayları bulabilir diye uzmanlar eğer çok inatlaşıp ilişkinize zarar vermiyorsa bu durum devam edin alışacak zamanla
Makahma BalAnne1 evet canım konuşabiliyordu pes etme herkesin böyle oluyor bir haftaya düzelir sen yarım saatte bir götür tuvaleye
Makahma BalAnne1 ilk oğlumda 28 aylıklen alıştı o 10 günde alışmıştı tamamen ama ilk 3 gün altına yapmıştı
ikiPrensesAnnesi20 Makahma iyi değil biliyorum ama annem beni böyle yaparak korkutmuş bende kızıma yaptım oldu çakmağı aldım elime sen altına yaparsan senin ellerini ayaklarını yakicam dedim işe yaradı @BalAnne1
ArsAyz BalAnne1 Daha önce defalarca denedim yapamadık, şimdi 38 aylık 3.günümüz kendi gidip yapıyo 😂 Sormuyorum bile, önceden zorla oturtsam bile yapmıyodu. Zamanı değilse ne yapsak boş malesef , bizim değil onların istemesi önemli
Emiraras-smom BalAnne1 ben oğlumu 2 yaşında alıştırdım canım kesinlikle çişin var mı diye sorma yrdirdiklernden sonra zaten az çok kestirmen lazım büyük veya küçük tuvaletini ne zaman yapacağını yapıyor her yere 5-6 güne alışır merak etme korkutma kızıp bağırma asla hiç yapmak istemez
Berii ikiPrensesAnnesi20 bu ilerde çocukta kesinlikle travma yaratır korkuyla bezden kesmek başka korkulara yol açacak
minderbob ikiPrensesAnnesi20 Bi tanıdığıma da böyle bişey yaptılar 7 yaşına kadar gece altına yaptı büyüdü sorunlu bi çocuk oldu. Yanlış olduğunu kendiniz söylüyorsunuz niye yapıyorsunuz yazık değil mi?
biroglanannesii1 ikiPrensesAnnesi20 Kız sen şaka mısın kızzz küçücük bebek korkutulur mu öyle vallahi Allah sana akıl fikir bebeğine de güç kuvvet versin
Berii BalAnne1 geçen yaz 2.5 yaşında açmayı denedim iki gün hiç bir şekilde tuvalete gitmek istemiyordu içeriye işiyprdu sonra iki defa 💩 sını halıya yaptı vakti değil inatlaşmaya gerek yok dedim bu seneye bıraktım. Nenesine gönderdim bir haftada Nene bu işi çözdü bezden inatlaşmadan kesildi şükür 🥶