Saretiryaki Kızlar helppppp 10 aylık kızım gece uykusuna aşırı direniyor hep uyuması gereken saaten ½ saat sonra uyuyor bu neyin nesi yaşayan var mı geçici deyin lütfen çok geriliyorum uyumayınca bide mızmız hep mızmız bir bebekti
SalihaArtun Saretiryaki En uzun atak dönemi canım sabır diliyorum benim oğlumda ne gece ne gündüz uyku yok
Yagiz-mom Saretiryaki benim oğlumda 10 buçuk aylık aynı durumdayız zor uykuya geçiyo bayadır gecede çok sık uyanıyo hiç uyumuyoruz diyebilirim atak dönemindeymişiz sabırla bekliyorum bitmesini
Nur6635 Saretiryaki diş çıkarıyor olabilir benim bebek kadar kimse olamazdı çocuk gün boyu hiç uyumuyordu çaki gibi uyumayınca gece de saat başı ağlıyordu hastanede aldım soluğu idrar yolu enfeksiyonu olmuş o iştahsızlık uyku problemi huysuzluk yaparmış eğer bebiş kızsa bu yüzden olabilir bir idrar kültürü yaptırın derim
Minnakbebeannesi SalihaArtun nezamana kdr suruyormus ya benmkide sabah bi uyanyo aksama kdr tek uyku 1 saat anca napcaz blmyorm
Saretiryaki Yagiz-mom Allah yardımcımız olsun ama şöyle bişi diyim kızım bu huysuzlukların sonunda bugün yüzüztü pozisyondayken bianda kendi oturdu ve tutunup ayağa kalktı çekyattan şoktayım😀
SalihaArtun Minnakbebeannesi valla canım 2 ay diyorlar hapı yuttuk zaten sonra da 13. Ay atağı varmış ataklardan ataklara zor benim sıyırmama ramak kaldı
Hi-Mom Bence bu ara bir şey var benim bebeğim 6.5 aylık her akşam uykuya geçişte aşırı zorlanıyoruz sürekli ağlıyor uyuyor yatağına koyuyoruz ağlamaya tekrar başlıyor, gündüzleri zaten alarm kurmuş gibi çok az uyuyor kafayı yemek üzereyim bende
Saretiryaki Nur6635 bizim hem diş hem büyüme atağı ama geçti yenilerini bekliyorum 😀 umarım gelmez artık yada daha hafif gelir