Hanımlar selamlar, prematüre bebeğim var. Kronolojik 2 ay 24 gün, düzeltilmiş yaşı 21 günlük. Hem anne sütü hem mama ile ilerliyoruz. Sürekli emmek istiyor. Emziriyorum 1 saat belki daha fazla. Bir göğsü boşalttıktan sonra diğerine geçiyorum diğeri bitince ötekine yani kısır döngü. En son süt kalmıyor sinirleniyor mama hazırlıyorum. Son üç gündür 90 ml verdiğimde doymadığını farkettim. 120 ml veriyorum ve nefes almadan hepsini bitiriyor ve yine uykuya geçmeden önce emmeye devam ediyor. Şimdi sorum şu, anne sütü evet doymuyor sanırım emerken kavga ediyor oradan anlıyorum vitamin takviyesi gibi düşünüyorum artık ama 120 ml içtikten sonra nasıl emmek ister. Kilo alımı çok iyi, sağlık ocağından mamayı azaltmamı söylüyorlar ama yapamıyorum. Bu durumda olan yada önerisi olan varsa cevaplayabilir misiniz lütfen. Kilo alımı bu arada haftalık 350 400 gr. En son salı günü tartıldı 4 kilo olmuştu. Yani sadece mama ile beslenen bebekler de mi bu şekilde oluyor bilemedim