Diloosss Arkadaşlar merhaba 1 tane çocuğum var eşimle boşanmaya karar verdik anlaşmalı olarak ben hicbirsey talep etmiyorum sadece çocuk için nafaka vericek ortalama devlet ne kadar veriyor çocuğa bilgisi olan var mı?
etisekeri Diloosss mahkemeden iştirak nafakası kanıtlanabilir gelirin %10 u çıkıyor genelde(max15)…yoksulluk +iştirak olursa da %20 …çok bir şey beklemeyin.çocuğun babası ile her türlü daha fazlasına anlaşırsınız..anlaşmaya bakın
Diloosss Eğer biz anlaşamazsak hakim karşı tarafın bütçesine göre ayarlıyor diye biliyorum askeri ücret alıyor