Ydhk85 Geçmiş olsun benim kızımda crp 169 çıkmıştı yüksek ateş şikayetiyle gittik hastaneye yatisimiz yapıldı diğer değerlerimize yüksek çıkmıştı serum antibiyotik tedavisiyle 1gunde düşürdüler ertesi gun hastaneden çıktık evde ilaç devam ettik .zor bi süreç damar yolu olsun o ağlamalar ama siz sakin olun sizin gerginliğinizi daha çok hissediyor yemesi için hiç zorlamayın aç diye düşünmeyin ediyorsa bol bol emzirin inşallah kısa sürede toparlar😊