26 günlük oğluma mama takviyeli gidiyoruz. Doğmadan Philips avent almıştım onu kullandık şimdiye kadar, kaşık biberon da aldım ama kaşık kısmı çok sert ve çok büyük hem bebek rahat edemiyor hemde mamanın yarısı dökülüyor. Meme reddi yapmayacak bir öneriniz var mı? Kaşık biberon da olur