deryaboz iki gün önce sezeryan oldum. Doktorum antibiyotik verdi Amoklavin. Sabah akşam kullanacağım. Ancak bebeğe geçeceği kesin. Kullanıp Sorun yaşayan oldu mu ?
Sinemkaan25102022 deryaboz ben aksef kullandım Bi sorun olmadı İğnede vermişti ağrı kesici kullanmadım iğneyi
17072023baloglum deryaboz ben kullaniyorjm pazartesi gunu dogum yaptim sezeryanla sabah aksam iciyorum.antibiyotik bir problem olmadi suana kadar
Alerjikrinit deryaboz çok riskli cerrahi müdahale sonrası antibiyotik kullanmamak emin misiniz yazılanları gördüğünüz üzere herkes kullanmış bi ablanızdan yola çıkıp yooo herkes kullanmıyor demeniz de 😂
newmom15 deryaboz aksef kullandım ama doktorum agrin çok olursa kullan dedi.gunde 3 4 kez parol içmemi önerdi sadece 2 kere aksef kullandım agrim çok olunca
Deletedmom_79 deryaboz ameliyat olduğumuz için evet aksef kullandım bende 5 gün. Emzirmede minimum geçecek olanlar reçete ediliyor gönlün ferah olsun
Polenuskov Cerrahi işlem geçirdiğimiz için mutlaka kullanmamız gerekir zaten. Emzirirken kullanılabilecek antibiyotikler yazılıyor
Umtays Bende kullandım bir sorun olmadı hatta ben mastit oldum o zamanda kullandım bişey olmadı emzirebilirsin dediler
hemsireemom deryaboz bütün antibiyotikler emzirirken kullanılmıyor. Aksef kullanabilirsiniz augmentin de baya güçlü ve zararsız bir antibiyotik onu da kullanabilirsiniz ben onu kullanmıştım.