Merhabalar. Oğlum 2.5 yaş yaşı gereği tabi en inat döneminde. Bu ara bezinden rahatsız olmaya başladı. En azından hazır sıcaklar varken tuvalet eğitimi deneyeyim diyorum olmazsa bırakırım seneye. Lazımlık mı koysam banyoya yoksa klozete adaptör mü alıp çıkartsam emin olamadım 🤔 klozetten biraz tırsıyor gibi. Öyle Bi olan işlemem lazım ki bişeye gıcık kaparsa hayatta daha oturmaz çok inat 🤦♀️ siz nasıl bir yol izlediniz fikir verebilir misiniz 😊