Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık daha yeni emeklemeye başladı öncesinde çocuk nöroloji ve ortapedi gördü bı sorun yok dendi bize geç kalmış gibi geldiği için doktora danışmak istedik ama geç olmadığını her bebeğin gelişiminin farklı olduğunu söyledi. Merak ettiğim şey emekledikten ne kadar sonra yürür. Henüz daha sıralamiyor tutunup ayağa kalkmıyor