Aysee__34 Ah ah mama reddini çok iyi bilirim. Oğlum 8 aylıkken mamayı asla içmiyordu, 12 13 aya kadar sadece uyurken besliyordum. Sonrasında tamamen kestim sadece gece uyurken veriyordum şuan 15 aylık bir deneyeyim dedim şimdi de lakur lukur içiyor hatta mamayı gösterip mama mama diye ağlıyor. Demek istediğim çok zorlamayın gerekirse uyku da besleyin. Yoksa mamadan tamamen uzaklaşır inada bindirir