Hepside çok az giyildi bebekler hemen büyüdüğü için istesekte çok kullanamıyoruz
06elfber06 hepsi çok güzeller kızım olsa almak isterdim. Üstte kalsın ⬆️⬆️☺️
Hepside çok yeni ve sağlam
Gsrdropstan gönderirim
Üstte kalsın
Görenler yorum atarsa üstte kalır
Uppppp
Belki ihtiyacı olan biri görür
Beyaz olan tulumu hiç giydirmedim sadece yıkamıştım ve kaldırmıştım o ürün sıfır
Pembe olanı hırka Tiffany markadır bir ya da en fazla 2 kere giyilmiştir
Kışlık tulum 0-3 aydır çok ama çok yeni LC Waikiki’den almıştım Çok kaliteli
Diğer zıbınlar ve tulumlar da LC Waikiki’nin 3-6 ay
Beyaz elbise 12-18 ay Bücürük markası
Upppp
Gardroptsn göndereceğim
Üsttttt
omerinannesi_2705 ya Çok teşekkür ederim Çok mutlu oldum