Kızım 17 aylık. 1 haftadır falan parmaklarını ağzına sokup tırnaklarını ısırıyor baktığımda kopmuş oluyor hep tırnakları. Kesiyorum iyice ama yine çıtçıt yakalıyor o sesi duyuyorum. Çocuğu böyle yapıp çözüm bulan var mı nasıl unutturabilirm ayının getirdiği bir şey mi