Herkese merhaba. Amacım kıyas yapmak değil her bebegin gelişimi farklı biliyorum fakat bebeğim 4 ve 5.ay arasında 300 gram aldı. Boyu normal uzuyor onda sıkıntı yok. Sutumun kalitesinden şüphe etmeye başladım. Miktarından etmiyorum çünkü uyuyor normal şekilde gece. Napsam bilemedim ek gıdaya başladım ama tabi yemek yiyemiyor direkt sebzelerden vermeye başladım henüz. Mama mi versem ek gıdayı mi arttirsam sütüyle ilgili bir şey mi yapsam napsam ebeye sordum normal dedi ama internette 400 500 gram diyor. Doktora da 6.ayinda götürecektim