Senayy ben bugün bebeğimi doktora götürdüm bunun için. İshal olduğunu ama günde 2-3 ü geçmediğini, arada mukuslu olduğunu, bazen yeşil geldiğini söyledim. Günde 5-6 yı geçmeyen ishalden korkma dedi. İshalle birlikte sürekli dışkıda kan, ateş, iştahsızlık varsa o zaman alerji veya enfeksiyon olabilir dedi. Mukusu normal karşıladı, senin yediklerinle alakalıdır illa alerji olarak düşünme dedi. Yeşil kakayıda gelişmekte olan organlar sağlar dedi. Bende pütür pütür şeylerden ziyade mukuslu ishal olmuştu. Süt alerjisinde de bir diyet verilip düzelebiliyormuş sanırım :)