Selam hanımlar, bebeğim doğduğundan beri uyku sıkıntısı çekiyorum,bebekle alakası yok ama psikolojik olarak,bebeğim uyusa da uyuyamıyorum,en ufak sesler bile takılıyor kulağıma,evde herkes yatsın istiyorum ben yatınca,başka yerde kalamıyorum,önceden de uykum hafifti ama artık bambaşka bişey oldu,uyku vakti geldiğinde acaip stres oluyorum,daldığımda biri uyandırdığında aşırı sinirleniyorum ve tekrar dalmam saatlerimi alıyor,emziriyorum ilaç kullanamam ama deli olucam ne yapmam lazım,tüm uyuyanları çok kıskanıyorum 🥲