Ebru-isil Arslann en güzeli ve rahatı evde kutlamak bence. Dışarda hem gereksiz para istiyorlar hem de istediği gibi olmuyor insanın.onun yerine evde özenirdim ben
Gizemnaz_ Ben kutlamaktan ziyade şey yapmayı planlıyorum fotografcıda güzel pastalı balonlu resimleri olsun istiyorum evdede bi pasta keseriz yeter 😍