Merhaba 2. Bebeğimi 12 gün önce kucağıma aldım kızım da 3.5 yaşında unutmuşum her şeyi 🥹 dolu dolu çişli bez ne demek mesela? Bezin gösterge olan yerinin rengi dönünce dolu dolu sayılır mı? Ne kadar daha bebeğimi 2 saatte bir kaldırıp emzirmeliyim? Bir de afedersiniz 🫣göğüsler ne zaman terbiye olur? Benim göğüslerim baya yumuşak şuan ama bebeğimi emzirdikten sonra sıkıyorum süt geliyor herşeyi unutmuşum herşeyi 🫢