Ummuhan321 Kızlar bebeğim 34 günlük yüzünde benek benek kirmiziliklar oldu boynuna doğru gidiyor kafasında bile var sizce bu neden oluyor nasıl gecer bilen var mi?
Mrvsmt2502 Ummuhan321 hem sıcaktan hemde emiyorsa anne sütünün yağından da olur yeni doğanlarda bu şekilde
Aysenur2019- Ummuhan321 dr a gittiniz mi bizim kafamızda yüzümüzde aynı bu şekilde çözüm bulanildiniz mi geçmiş olsun
Melekk_Annesiii Ummuhan321 canim sütünü sür yuzundeki beneklere benim bebegiminde aynıydı geçti sonradan.
Papatya14 Ummuhan321 canım doktora götürme imkanım varsa götür arkadaşımın ogluds böyleydi biz sıcaktan diyodukama iciyodu hem mama alerjisi çıktı hemde egzama
bebekece Ummuhan321 sıcaktan. Cok normal. Benim kızımda geçen yaz doğdu hep böyleydi 40 ı cıkana kadar. Doktorumuz ayrıca yaz kış olabilir yeni doğan cildi dış dünyaya adapta olmaya calısıyor demişti. Bi gün kaybolur diğer gün coğalır gayet doğal demişti.
Limonn Ummuhan321 yigenimde de var sık sık yıkayıp kalın giydirmeyin şampuanını değiştirin sürekli nemlendirin o şekilde baya azaldı bizim ki☺️
keremarasmom Ummuhan321 canim geciyor endiselenme. Sen gunluk ilik dusunu aldir ve iyi bi nemlendirici ile nemlendir. Bebek yagi surme
Ummuhan321 Sare3437 Çok fazlalasmaya başladı korkuyorum tatil olduğu için doktor da yok İnsAllah sadece sicaktandir
Mrvsmt2502 Ummuhan321 yaptıabiliyorsnız her gün ılık duş aldırın birde hakiki gül suyu ile cildini sık sık temizleyin 1 2 güne geçer 🥰
Sevcankey Benim bebeğim kış doğumlu ama onda da olmuştu bebek sivilcesi diyolarmis doktorumuz öyle demişti siz yine de bı doktorunuza danışın geçmesi de gerçekten 40 ini bulmuştu
Rose4960 Benimde kizim boyle olmustu dr atopik dermotit olabilir dedi yakinlarda serbetli tatli yedinmi dedi bende sekerpare yemistim ondan sonra yemedim dahada olmadi.
Kepekekmegi Ummuhan321 isilik olmuş sıcaktan oluyor terlemekten falan her gün banyo yaptırın yüzünü sık sık yıkayın geçer 2 güne
Ummuhan321 Aysenur2019- 3 tane doktora gittik hepsi normal sıcaktan olmus dedi krem verdi nemlendirici sürüyoruz ve her gün banyo yaptırın dediler asla kalın veya üst üste giydirmeye klimayı açın dedi doktor