Semihbebek1 Kızlar bebeğim 2 aylık olacak sırt üstü yatırıyorum ama kafasını bir tarafa döndürüyor kafası yamuk ya da duz olmasın diye nasıl yatırmalıyım , ilk başlarda yan yatırıyodum sağ sol olcak şekilde ama suan yan yatırmaya korkuyorum
bebekece Semihbebek1 genelde o dönemlere bi tarafa takıyorlar ve hep orda yatıyorlar benim kızında sağ tarafı yamulmaya baslamıştı asla sola yatmıyodu. Doktor emzirirken soldan emzir demişti dengelemek için öyle yaptım. Sonrasında hiçbşşe yapmama gerek kalmadan kendisi düzeldi kafasını döndürmeye başlayınca ve kendide dönerek yatmaya başlayınca . Suan 1 yaşına girecek gayet düzgün. 18 aya kadar kafa gelişimi devam ediyormuş zaten. Yani öyle kalmaz korkmayın